Change of plans

Omdat de woorden zich niet zo snel vormen in mijn hoofd, om alle indrukken en belevenissen te verwoorden, hou ik het (nog steeds) kort. Ik hoop dat jullie de stilte op mijn blog nog even van mij aanvaarden. De afgelopen tijd is een prachtige wervelwind geweest, waar ik zeker nog dieper op in zal gaan. De ervaringen in de verschillende landen met het reizen, de mensen, de culturen, de religies, de natuur en wat al niet meer, zal zeker nog zijn plek krijgen hier. Maar voor nu hou ik het nog even bij foto's. Op Flickr vind je dan ook weer een heleboel nieuwe.

En ik hou het bij het bericht dat ik een paar weken langer blijf. "Why not?" zeggen ze hier in Thailand. In plaats van 16 mei vlieg ik 5 juni terug naar Nederland. Ik zal 5 juni om 13.30 uur aankomen op Schiphol en kijk er naar uit mijn vrienden en familie weer in mijn armen te sluiten. Maar zo ver is het nog niet. Vanavond vertrek ik met de nachttrein vanuit Chiang Mai naar Bangkok en 8 mei vlieg ik naar Medan. Voor nog meer avontuur in Sumatra!

Reacties

Populaire posts